CHANEL

Godmorgon! Jag var uppe tidigt imorse (07.00). Jag har lyckats få min pappa att börja powerwalka med mig vilket är riktigt kul!! Han skulle iväg vid nio-tiden så vi fick gå upp tidigt och gå. Jag föredrar faktiskt att gå upp tidigare och träna för då är man tillbaka vid 08.30 och man har inte slösat någon tid på dagen. Sedan dess har jag suttit och pluggat vilket är mindre kul. Det får bli plugg några timmar till för i eftermiddag ska jag möta upp Rasmus och Emilie och då blir det förhoppningsvis inget plugg, bara snöbollskrig, snack och mys!

Har glömt visa denna bilden som äntligen har kommit ut. Plåtningen var riktigt längesedan, men nu är bilden ute, 1 år senare. För CHANEL.

 

http://www.avenuemodeller.se

About kellywhat

hey! I'm kelly. I love sports, good food, traveling, adventures, and my friends/family. I also love breaking rules.
This entry was posted in Everyday posts, Work & travelling and tagged , , . Bookmark the permalink.

One Response to CHANEL

  1. Miss C says:

    Såg den i en tidning här i Milano idag, tyckte det var sjukt likt dig, haha! Såå snygg! Reste förövrigt hit med Lennart och Danilo, vi hamnade på samma plan och buss, haha.

Leave a Reply

