Sorrrry for sucking at bloging

Ledsen för dålig uppdatering!! Internet krånglade tyvärr i Puerto Rico. Jobbet gick i alla fall jättebra. Men som vanligt blir den långa flygresan blir väldigt trist när man inte har någon med sig, ska dock inte klaga för jag fick en hel rad på planet alldeles för mig själv!! Det var Underbart! Har Jobbat för HM flera gånger tidigare men har oftast plåtat “divided”, denna gången var det dock “dam” som skulle plåtas. Hann inte ta mycket bilder den dagen då jag jobbade men här är från förra gången jag plåtade för hm, i LA.

20120129-222356.jpg
Matkrig hahaha.. this is what we do when we “work” for H&M.😉

20120129-222512.jpg
“on set” finns alltid massa oemotståndligt goda snacks, fikon&ost, choklad mums. degnötter faller mig dock inte i smaken, blä! Georgia fowler, den andra modellen, var jätterolig och vi hade superkul tillsammans!

20120129-222937.jpg
Vi busade lite med Simon när han låg och sov😉

20120129-223147.jpg
och plaskade självklart i poolen också!

Nästa vecka hittar ni mig i bland annat Kapstaden, London och Hamburg. Ska plåta underkläder om några dagar, är lite nervös över det. Så nu blir det salladsblad

20120129-224352.jpg

20120129-224516.jpg
… Och en skål löjrom.
Hahahha, as if??, nejdå! Mamma fixade riktigt god mat idag, torskrygg med parmesan och vitvinssås, såååå gott!! När jag är ute och reser så är det ( förutom vänner och familj) maten hemma som jag saknar mest av allt. Att kunna laga vad man vill, när man vill.
Nu måste jag sova för imorgon ger jag mig iväg på äventyr, igen!
Faan, typiskt mig ATt komma på att jag skulle blogga på engelska precis när jag skrivit färdigt, jaja..

Good night to you all!
P.S måste tipsa om den här supergoda mjölkchokladen från Michel cluizel, för alla chokladälskare!! Finns att köpa på berzelichoklad på berzeligatan eller i Paris om ngn befinner sig där…

20120129-230009.jpg

About kellywhat

hey! I'm kelly. I love sports, good food, traveling, adventures, and my friends/family. I also love breaking rules.
This entry was posted in Food & healthy eating, Work & travelling and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

