San Juan

Nu är jag framme på hotellet i san Juan. Det är helt underbart! Underbart väder, underbart hotell. Resan gick jättebra dessutom. Har precis gjort yoga och nu ska jag käka middag. Efter det ska jag läsa lite innan jag ska sova. Imorgon börjar plåtningen 06:00.

20120125-164226.jpg

20120125-164202.jpg
Nästan hela flyget var tomt, så skönt!

20120125-191139.jpg

20120125-193655.jpg

Det första jag såg när jag landade var mitt hotell…tog 5 min dit med taxi från flygplatsen.

20120125-194425.jpg
Roomservice = kyckling + sallad = gott!

Uppdaterar imorgon!
Goodnight!

About kellywhat

hey! I'm kelly. I love sports, good food, traveling, adventures, and my friends/family. I also love breaking rules.
This entry was posted in Work & travelling and tagged , . Bookmark the permalink.

4 Responses to San Juan

  1. Miss C says:

    Haha fasen vad gött att ha planet för sig själv!😀

  2. Petra says:

    Blev SÅ glatt överraskad då jag såg att du har gått och blivit (lol) med blogg!! Räkna med en till trogen läsare hihi!

  3. Hanna says:

    Samma här, följer dig redan på bloglovin!
    Blir du 16 år iår, eller blir du 17?
    Hihi, kommer ihåg att min grannes barbarn berättade för några år sedan att i hennes storasysters skola (tror det var något sånt) var det en tjej som var modell, altså du, och nu är du typ en jättestor modell😀
    Hur länge har du varit modell?

Leave a Reply

