Yesterday

Galan igår gick superbra! (nästan) alla var på toppenhumör. Jag gick 2 visningar, acne och Ralph lauren. Träffade massa vänner som också skulle gå visningarna. Även statsministern reinfeldt var på plats för att dela ut pris. Efter galan åkte jag och en annan modell från göteborg, Moa Åberg, till hotellet. Idag har jag pluggat, pluggat och pluggat. Började dock dagen med god hotellfrukost och 90 min träning på gymmet. Ville egentligen ut och springa eller powerwalka men det är ju helt omöjligt i minusgrader och snö. föredrar de snabba promenaderna somjag gick med mamma på stranden i Kapstaden. Ska fortsätta plugga nationalism och imperialism nu och sedan ska jag börja med maten.🙂

Ha en kul lördagkväll!

20120114-175458.jpg

20120114-175435.jpg</a
med Karin (som jag hängde mycket med i Paris i somras) backstage.

20120114-175727.jpg

20120114-175811.jpg
Ralph lauren visningen

20120114-180106.jpg
Det blev kaos när jag skulle öppna visningen men stängde iallafall i den här helt fantastiska klänningen, kände mig som en prinsessa i den!😉

20120114-180308.jpg
Söta moa

About kellywhat

hey! I'm kelly. I love sports, good food, traveling, adventures, and my friends/family. I also love breaking rules.
This entry was posted in Fashion, Work & travelling and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

3 Responses to Yesterday

  1. Miss C says:

    Sjukt snygg i R Lauren-klänningen!!! Fab som alltid.

  2. Sara says:

    Du är helt fantastiskt vacker och klänningen sitter mycket bättre på dig än på modellen som bar den på visningen i NY!

    Är Moa 96:a? Läste nånstans att hon bara är 15 och blev lite chockad, man börjar ju känna sig gammal när alla modeller är typ fem år yngre än en själv, haha.

    • kellywhat says:

      Tack så hemskt mycket!🙂 Ja det stämmer, moa är 15 år. Jag blev också chockad eftersom hon ser så mycket äldre ut, men jag antar att det är så med de flesta modellerna.😉

Leave a Reply

